czwartek, 23 lutego 2012

Przygotowania do misji .. :)

Nowy artykuł o misji Davida :) Krótki wywiad , no ale jest ;)

"Fani martwią się, że David zniknie z sceny muzycznej po to by podjąć misję.
Chociaż tutaj, Archuleta mówi, że napisał i nagrał kilka piosenek i że ma nadzieję wypełnić przestrzeń muzyką dla dwóch lat bez niego. "Odejdę na dwa lata, a nie chcę zostawić moich fanów z niczym. Czuję się jak byłoby tak lekceważące w końcu bardzo mnie wspierają "mówi. " Mimo że nie będę tu fizycznie w mojej karierze ale nadal chcę tworzyć muzykę”.

Jego
dwuletnia nie obecność  może oddać długi cień niepewności w jego karierze artystycznej, ale David mówi ,że jest gotowy stawić temu czoło.
"Nad tą decyzją o misji zastanawiałem się kilka lat , aż w końcu teraz mogę ją spełnić. Nawet jeśli wydaje się to straszne , czuję że będzie warto.
Nauczyłem się ufać mojemu życiu. Muszę zachować to uczucie.”

Ooh David , KOCHAMY CIĘ ! PAMIĘTAJ ! (: <3 
Ooh, i postaram się przetłumaczyć więcej wywiadów o misji ... :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz