środa, 9 maja 2012

Część mojego serca zawsze jest z nimi... :)


Dziś dzień David'a więc nie obyło się bez jakiegoś Twitter Party !! Tak, dziś wpis "Happy David Archuleta Day" zajął 2 miejsce w światowych Trendach !! Wooo hooo :D Ale to był szał dziś na Twiterze ! Ja sama napisałam ponad 100  wpisów z tym hasłem :D Warto było ;) <33


I nowy wpis od Davida!!!!! <333  
Link w wpisie otwiera w pełni wiadomość od Davida :
Od David’a: Nie ma mowy! To niesamowite, że dotarłem do 1 miliona, nawet gdy jestem z dala! Proszę powiedzieć fanom, że kocham to miejsce tutaj (Chile)  i mam kilka naprawdę wspaniałych doświadczeń  i nie potrafię im(nam, fanom) podziękować za tyle wsparcie, jakie mi okazali nawet gdy jestem z dala! Część mojego serca zawsze jest z nimi. (ks) 

Normalnie po tym ostatnim zdaniu się popłakałam... Z radości i z tęsknoty za nim :')


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz