środa, 30 stycznia 2013

Nadrabiamy, nadrabiamy! :)

Witam! :) Więc nadrabiam zaległości z Twittera Davida. (: Zacznę od najstarszych.

7.01.2013
Umieśćmy razem kilka list rzeczy dla David kiedy wróci. Jak myślicie, które 3 piosenki z 2012 roku, powinien i chciałby usłyszeć? (KS)

Spotkałam wiele propozycji a najwięcej piosenek Eda Sheerana. :)
A wy? Jakie proponujecie? ;)
------------------------------------------------------------------------------------

9.01.2013
Podziękowania dla wszystkich Archies, którzy głosowali nie tylko z Filipin na teledysk Rainbow. Jest na 8. miejscu na MYX Daily Top Ten. (KS)

Woo hoo! Brawoo! :)

A obecnie jest na 7. miejscu! ^^
-------------------------------------------------------------------------------------

12.01.2013
Rok temu dziś David i ja udaliśmy się samolotem do Manili. Mieliśmy wskazówki czego się spodziewać ale byliśmy bardzo podekscytowani na tę przygodę.

Oczywiście Kari mówi o tym jak wyjechali do Manili aby nakręcić Nandito Ako. :) Ahh, nie zapomniane chwile. Pamiętam, że wtedy miała ferie i codziennie rano (ok. 6) wstawałam i patrzyłam co nowego u Davida na Filipianch. ^^ Pamiętam, że wtedy jeszcze pisałam na starym blogu >>david-archie-archuleta.blog.onet.pl<< :) Oh, pamiętam również, że na drugi dzień David miał konferencje prasową, na której podpisał kontrakt z producentem Nandito Ako. ^^ Więc zapraszam na mojego starego bloga aby sobie powspominać.. :) >> david-archie-archuleta.blog.onet.pl <<

--------------------------------------------------------------------------------------

14.01.2013
Tutaj jest oficjalny teledysk do Rainbow z albumu Forevermore rozszerzona edycja.

Teledysk możemy zobaczyć na oficjalnym kanale Davida na YouTube. :)


------------------------------------------------------------------------------------

16.01.2013
Kilka zdjęć z różnych części z pierwszego dnia nagrywania Nandito Ako, rok temu. (KS)

Ooo tutaj jest post, na którym dodałam zdjęcia z pierwszego dnia na planie NA. :)
------------------------------------------------------------------------------------------

Zaległości nadrobione. Yay. :) Teraz będę pisać wszystko na bieżąco. Miłego dnia. ^^


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz