sobota, 20 maja 2017

Teledysk do "Up All Night" i wydanie albumu EP Orion!!!

Wczoraj 19 maja miał premierę album EP Orion :)

Album możecie znaleźć na Amazon, iTunes i Spotify


Tego samego dnia został wydany teledysk do "Up All Night"! :) O którym David wspominał już trochę wcześniej.



Post udostępniony przez David Archuleta (@davidarchie)


"Dlaczego ta piosenka powstała? To jest o znajdowaniu miejsca gdzie należysz po poczuciu bycia zagubionym i byciu w ciemności. Czasami potrzebujemy małej pomocy od kogoś aby mógł sprowadzić nas na właściwą ścieżkę. Podczas gdy było pisane "Up All Night" ja znajdowałem się w takiej sytuacji. Proste zaproszenie od kogoś abyś należał gdziekolwiek, pomogło mi znaleźć motywację aby iść dalej. Mam nadzieję, że podoba Wam się film i to że ten film może odtworzyć trochę miejsce gdzie znajdujesz to miejsce gdzie też przynależysz."


Jest również film zza kulis powstawania teledysku i wyjaśnienie dlaczego David napisał Up All Night :)

"Piosenka rozpoczęła się kilka lat temu. Nie spałem całą noc, ale z pewnego powodu, byłem zagubiony i zdezorientowany i zastanawiałem się dokąd zmierzałem w moim życiu. Rodzina zaprosiła mnie na wyjazd do wiejskiego Tennesse, daleko od wszystkiego by iść łowić ryby i spędzić czas z nimi na świeżym powietrzu. Nagle w tym prostym miejscu, odnalazłem siebie. Odnalazłem motywację i inspirację. Odnalazłem kawałek własnej tożsamości, której mi brakowało. I to było wszystko to czego potrzebowałem żeby iść dalej. Tej samej nocy nie spałem i musiałem jakoś to wydostać na zewnątrz. Jedynym sposobem jaki wiedziałem jak tego dokonać było pójście do pianina. Wyszła melodia, wyszły słowa. Wiem, że słyszeliście mój głos ale czuję, że naprawdę nie miałem okazji by powiedzieć to co mam do powiedzenia. Teraz czuję, że mój głos jest właściwie wysłuchany - po raz pierwszy."





Fani są zachwyceni nowym teledyskiem i albumem! i hej! Spójrzcie tylko jak on tańczy! :o ^_^ David zaprezentował nam zupełnie nową muzykę jaką dotychczas od niego mieliśmy. Moim zdaniem, jego twórczość teraz jest bardziej świadoma i sam David jest bardziej pewny siebie i tego co tworzy. Tak dalej David! :) Czekamy na więcej ;)

Więcej takich gifów znajdziesz u Rhiminee na Tumblr :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz