poniedziałek, 30 października 2017

Koncerty w USA :) || Unboxing i reakcja fanów na "Postcards in the Sky" i koncert w Peru!

David od 4 dni koncertuje w Stanach :)
  • 26 października w Sellerville w Pensylwanii 
Post udostępniony przez David Archuleta Fanpage (@davidarchuleta_fanpage)
Post udostępniony przez Joanna Felice (@joannamarie316)

Post udostępniony przez David Archuleta Fanpage (@davidarchuleta_fanpage)


  • 27 października w Pittsburgh w Pensylwanii 


Post udostępniony przez Heather (@heatherknitcole)



  • 28 października w Cincinnati w Ohio  




"Kiedy  dziś spotkałem Lisę i jej męża Franka, którzy tego lata się pobrali i Lisa powiedziała mi, że jej pierwszy taniec był to mojej piosenki "Elevator". Musiałem zaśpiewać to dla Lisy więć mogła pokazać mi swojej ruchy z pierwszego tańca."







  • 29 października - wolne :)
  • 30 października, dziś koncert w Chicago w Illinois :) 
Kolejny koncerty

****************************************************
Unboxing albumu "Postcards in the Sky" od fanów z Brazylii :)


I reakcja na piosenki! :)

1 grudnia będzie szczęśliwym dniem dla fanów w Peru :) David przyjedzie do Limy na koncert :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz