sobota, 8 sierpnia 2015

AUSTRALIA - gdzie jest Nemo?

Pozdrowienia z Australii. Gdzie jest P. Sherman 42 Wallaby Way w Sydney?

David jest w Australii!  David się pyta o adres, o którym musiała pamiętać Dory w bajce "Gdzie jest Nemo" aby właśnie znaleźć tą małą zaginioną rybkę Nemo.
Okay! David jest w Sydney, ponieważ bierze udział w evencie TOFW, Time Out For Women. 
TOFW jest organizacją dla kobiet. Dzięki tej grupie wszystkie kobiety mogą otrzymać wsparcie, słuchają przemówień różnych ludzi albo po prostu mogą przyjść i porozmawiać między sobą o życiu i wymienić się własnymi doświadczeniami.


Dziś było pierwsze spotkanie, na którym był David. Na kolejnym będzie 15 sierpnia w Auckland w Nowej Zelandii.

David oczywiście śpiewał. Zaśpiewał kilka piosenek z albumu BEGIN. i piosenkę "Glorious". Była sprzedaż jego płyty BEGIN. i płyty DVD "Called to Serve".

Na Twitterze pojawiło się skoro zdjęć z tego dnia.



Kiedy mój chłopak (boyfee to chyba skrót od boyfriend) pisze dla mnie pierwszy list miłosny i nie może przestać na mnie patrzeć.
Co za wyczucie czasu! :D

Fanka poprosiła czy może zrobić zdjęcie dla fanów. David przerwał pisanie i spojrzał się by mogła zrobić mu zdjęcie. :) 


Z długą kolejką przed nim na podpisywanie









"Połóż rękę na mnie więc wygląda na to, że wiem kim jesteś..." - moja rozmowa z Davidem









Czasami wszystkim co potrzebujesz by być pięknym jest to żeby mieć te światło i pamięć, że jesteś córką Boga. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz