sobota, 17 października 2015

David fanem Pokemon i Zeldy! || Występ w Miami z Nathanem Pacheco!

Poszedłem na trochę na tor rolkowy. Skoczyłem z radości kiedy zagrali czołówkę Pokemon, o którą poprosiłem. Moja siostra dołączyła do mnie. Śpiewaj jeśli znasz słowa ;) hashtags: nie wstydzimy się, pokemon, fani pokemon, złap je wszystkie, klasyczne jeżdżenie na wrotkach, jazda na wrotkach

W liceum z kolegą prawie na każdej lekcji śpiewaliśmy piosenkę z Pokemon. Tylko, że po polsku. Najlepsza kreskówka, gra z mojego dzieciństwa! Do tej pory lubię sobie obejrzeć ten serial no i grać w tą grę. POKEMON! High five David and Jazzy! :D

------------------------------------------------------------------------------------

David przed wczoraj był na koncercie symfonicznym. Tematyką był soundtrack z bardzo popularnej gry The Legend of Zelda! Kto nigdy nie grał w tą grę... ZAGRAJ! Fabuła gry jak i muzyka jest cudowna. Najbardziej polecam Zeldę - Okaryna Czasu (The Legend of Zelda - Ocarina of Time). Moja ulubiona część gry. :D 

Amy (@amymaestra) jest dyrektorem muzycznym i dyrygentem symfonii Zeldy. 
Davd na koncercie był ze swoimi młodszymi siostrami - Amber i Jazzy. :)

Nawet nie którym udało się zrobić zdjęcia z Davidem. :) 

Taki tam David jako Link narysowany przeze mnie... XD


---------------------------------------------------------------------------------------
Wczoraj David występował na jednej scenie z Nathanem Pacheco w Miami. 

Nathan Pacheco jest amerykańskim/brazylijskim piosenkarzem.


Znalezione zdjęcia z tego eventu. Dziękuję David Archuleta Fans za udostępnianie zdjęć! :)


Duet Nathana z Davidem - The Prayer #1 , #2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz