sobota, 7 listopada 2015

Październikowy Update! :) // Wędrówka po Utah// Hiszpański występ//Nunca Pense po portugalsku!//Pożegnanie siostry//

Pażdziernikowy update! :) Przez 3 tygodnie nic nie pisałam więc postanowiłam to nadrobić. :)
*************************************************

***********************************************************
23 i 24 października David występował na konferencji Luz de las naciones: Juventud de la promesa która była zorganizowana dla hiszpańskiej młodzieży z Kościoła LDS. :)
Kilka wpisów z Instagrama i Twittera Davida.








Duet Davida z mamą. :)

"Glorious" po hiszpańsku!

David ze swoją siostrą Jazzy. :)

***************************************************
Piosenka "Nunca Pense" jest śpiewana po hiszpańsku przez Davida. 

Ale nie dawno pojawił się nowy teledysk do tej piosenki tym razem David zaśpiewał ją po portugalsku! :) Tytuł "I Understand Why I'm Here".

*******************************************

Za 2 dni moja siostra Jazzy wyjeżdża by służyć na misji dla Kościoła Jezusa Chrystusa Świętych w Dniach Ostatnich. Ona całkowicie kocha Cupbop więc poszliśmy tam na jeden z naszych ostatnich wyjść tutaj w Utah. Była wspaniałym "jedzeniowym" partnerem ponieważ potrafi wcinać jak jeden z najlepszych i jest chętna próbowania czegoś nowego. Ciężko uwierzyć, że opuszcza nas na półtora roku ale jestem szczęśliwy widząc sposób, że zdobyła pragnienie aby iść i służyć innym i Bogu zmotywowany jej własnymi doświadczeniami.

Jazzy 29 października rozpoczęła swoją półtoraroczną misję dla Kościoła Jezusa Chrystusa Świętych w Dniach Ostatnich. Służy w USA w stanie Texas. Służy w języku hiszpańskim tak jak David w Chile. Powodzenia Jazzy! :) 

Wczoraj było słodko-gorzkie pożegnanie mojej małej siostry, ponieważ wyjechała na misję ale jestem z niej bardzo dumny!


Moja mama i siostra podzieliły się jeszcze jedynym objęciem przed tym jak moja siostra pojedzie na swoją misję, która będzie trwać 18 miesięcy w Houston w stanie Texas. Człowieku, ciężko jest powiedzieć 'do widzenia' do kogoś kogo bardzo kochasz! Wiele emocji odczułem, będąc smutnym, że wyjeżdża ale również bardzo szczęśliwym, że ma to pragnienie służenia Panu Bogu. Bardzo podziwiam moją młodszą siostrę. Dobrze sobie radzi w rozumieniu ludzi bez względu na ich historię i różnice i sprawianiu by czuli się bardziej komfortowo. Dobrze sobie radzi w pomaganiu ludziom znajdować dlaczego oni się liczą i są ważni w ich własnych indywidualnym rozwoju. Otrzymuje moc Ewangelii Chrystusa musi ją odmienić ponieważ ona tym żyje. Po porostu kocham tą dziewczynę. Będę za nią tęsknić ale wiem, że będzie służyć, całym jej sercem, ludziom głęboko w sercu Texasu i w języku naszej mamy, w języku hiszpańskim! Nie mogę się doczekać rozmawiania płynnie z Tobą moja siostro (hiszp. mi hermanita). Będziemy się za Ciebie modlić.
Tak w ogóle David musi być wspaniałym bratem pisząc takie słowa o swojej siostrze. :)
*************************************************
Koniec aktualizacji z października. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz