piątek, 13 listopada 2015

Koncert #7 Midland, 12.11.2015

[WCZORAJ - 12.11.2015]
Już od rana w internetach... Dzień dobry! :)
Dziś jest koncert w Midland w Texasie. Yay! :) Fani też już o tym piszą. Już niektórzy są na miejscu. :)


**********************************
Wczorajszy koncert w Midland w Texasie! :)





Clark Gallagher  jest menadżerem produkcji w  Wagner Noël Performing Arts Center,


Wywiad dla radia po koncercie. :)
Rozmawiają o nowej piosence Davida pt. "Numb. "Napisałem tę piosenkę po powrocie z dwuletniej misji w Chile. Był to dla mnie trudny czas aby powrócić do tego świata, odnaleźć siebie. Nie chciałem dłużej tego robić (chyba chodzi o muzykę ^^) ale zdecydowałem se to kontynuować ale nie wracając do tego jaki byłem przedtem, czując się odrętwiałym" 



...
cdn
Jutro uzupełnię post! ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz