czwartek, 20 kwietnia 2017

Up All Night już jest!!!

Wczoraj magazyn People zrobił fanom wielką niespodziankę. Opublikował wywiad z Davidem o nadchodzącej nowej piosence "Up All Night" i ją... udostępnił!


"David Archuleta wydaję nową muzykę!

Były uczestnik Amercian Idol, lat 26, we wtorek zaprezentował swoją najnowszą piosenkę "Up All Night", akurat miesiąc przed wydaniem nowego albumu EP "Orion".

" 'Up All Night' zrodziła się kiedy miałem naprawdę ciężki miesiąc, starając się zrozumieć jak mógłbym udzielać i sprawdzać się jednak dochodziłem donikąd.' Archuleta dzieli się z PEOPLE.

Piosenkarz znalazł azyl w przyrodzie aby zainspirować się do pisania piosenek. 
" Rodzina mieszkająca w wiejskim obszarze Tennesse zaprosiła mnie na wędkowanie nad ich stawem. Żadne z dzieci nie miało nawet smartfona w tym czasie. Ugościli mnie  a kiedy wróciłem do domy zdałem sobie sprawę, że zostałem "naprawiony". wyznaje Archuleta. "Byłem zdezorientowany tym co się stało i przez to nie mogłem zasnąć. Musiałem wydostać się z tego co czułem więc poszedłem do keyboarda i nagrałem zwrotkę i refren z jakimś tekstem tamtej nocy."

Up All Night możecie na razie posłuchać na soundcloud. ;) Jutro oficjalna premiera!

Tekst piosenki prezentuje mieszankę popu i z własnych przemyśleń, których fani mogą oczekiwać na jego albumie EP.

"Orion jest pierwszym z serii albumów EP nad którym pracowałem odkąd wróciłem z dwuletniej misji w Chile." mówi PEOPLE. "Jestem współautorem wszystkich piosenek i opowiadają o podróży tam gdzie byłem i gdzie zmierzam."

Ale niespodzianka! :) Dwa dni przed premierą możemy słuchać już nowego singla. 

"Up All Night" jest kontynuacją do "Numb" głównego singla z EP, który miał premierę w listopadzie. Na początku miesiąca na social media zadebiutowała okładka Orion, data wydania albumu - 19 maja."

"David Archuleta wypuszcza nowy singiel "Up All Night" - który 'wyszedł z bardzo ciężkiego miesiąca' "

"Sprawdź nowy singiel i przeczytaj o tym jak powstała piosenka"


 "Dziękuję People za przedstawienie nowego singla Davida i udostępnienie o jego nowym albumie EP, który wyjdzie 19. maja"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz