wtorek, 12 lipca 2016

"Jezus Chrystus pokazał mi jak szukać po więcej..."


Oto misyjny prezydent z mojej misji w Chile, Prezydent Thomas Warne. On i jego żona właśnie wrócili z 3 letniej posługi, na której przyglądali się misji Chile Rancagua.  Wspaniale było zobaczyć ich ponownie. Ostatni raz było to ponad 2 lata temu kiedy opuszczałem Chile. Tęsknię za tym. Będąc dziś pośród wszystkich, przywróciło z powrotem mnóstwo wspomnień i emocji.  Pomyślałem o moich towarzyszach, z którymi byłem każdego dnia, ludziach, których odwiedziłem i rzeczach, których się nauczyłem. Pomyślałem o tym co Prezydent Warne i mój pierwszy misyjny prezydent, Prezydent MacArthur, nauczyli mnie.  Najwspanialszymi rzeczami, których się nauczyłem było jak otworzyć swoje serce aby Chrystus mógł je zmienić.  Nie ma nic bardziej ważniejszego od tego co przeżyłem w moim życiu niż to. 
Dziś usiadłem do pianina grając raz po raz piosenkę pod tytułem "He Showed Me How", którą napisałem z moją koleżanką Stephie Mabey. Link gdzie możecie jej posłuchać jest w moim opisie. Ta piosenka została napisana, żebym mógł w prosty sposób powiedzieć historię mojej zmiany. Jezus Chrystus pokazał mi jak szukać po więcej. Pomógł mnie uleczyć i teraz mogę być silniejszy dzięki Niemu. Wczorajsze koncerty Redeemer i dziś sprawiły, że był to wyjątkowy weekend dla mnie. 
Jeśli czujesz się zagubiony i szukasz czegoś w swoim życiu, zapraszam Cię abyś gdzieś zaczął. Czy to jest rozmowa z misjonarzami, przeczytanie czegoś z Biblii lub Księgi Mormona, wejście do budynku kościoła, rozmowa z przyjacielem, który jest chrześcijaninem i któremu ufasz, lub odmówienie wieczornej modlitwy. Zapraszam Cię do tego, abyś to zrobił! To może być rozpoczęciem słodkiej przyjaźni z Chrystusem i początkiem abyś poczuł jaką On ma moc uzdrawiania, odnowienia i umacniania. Jeśli chcesz porozmawiać z misjonarzami, którzy służą tak jak ja to robiłem i nie wiesz gdzie ich znaleźć, odwiedź stronę Mormon.org.

Taki piękny i szczery post David ostatnio umieścił na swoim Instagramie. Cieszę się, że podzielił się z nami takimi przemyśleniami. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz