sobota, 30 lipca 2016

Przerwa od social media. //Instagram update//

David od jakiś 2 tygodni był nieobecny na social media. W ostatnim poście na Instagramie tłumaczy dlaczego go nie było. :)
Wiem, że trochę mnie nie było. Potrzebowałem przerwy od social media aby znów się skoncentrować. Interesujące jest to jak rozpraszające może być sprawdzanie komentarzy i polubień. Jest to również wycieńczające. Potrzebowałem wrócić do pamitania o tym jak się czułem i nie nadrabiałem zaległości w tym co wszyscy inni myśleli o mnie (dobrze czy żle). Mam nadzieję, że rozumiecie.
Przez ostatnie kilka tygodni byłem w studio, kończąc piosenki z Cason Cooley. Do tej pory wspaniale się z nim pracowało! Czuję się dobrze jeśli chodzi o te piosenki.  W międzyczasie, tutaj jest zdjęcie kiedy pojechaliśmy do Pula w Chorwacji. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz