czwartek, 23 sierpnia 2012

BEGIN. :)

Zrobiłam zdjęcie BEGIN. i mojego walkmana. :) ^_^


Moje przemyślenia...
Już kilka razy przesłuchałam BEGIN. i nie mam dosyć. :) Tak, to piękne słowo - begin - który ma wiele znaczeń i które każdy rozumie inaczej. BEGIN. Tak, wspaniały album. Kiedy słucham piosenki z BEGIN. czuję, że świat nie istnieje. Tylko ja i mój walkman, w którym w środku jest płyta CD z BEGIN i jego silny głoc. Silny głos Davida Archulety. Tak David, miałeś rację mówiąc, że w każdej piosence z tego albumu będzie mogli poczuć twoje serce. Ja czuję. :'') I czuję jeszcze coś innego, ale nie potrafię opisać moich uczuć słowami, gdy słyszę twój głos w każdej piosenek z BEGIN.! Wybrałeś niesamowite utwory, które posiadają znaczenie. Dziękujemy za BEGIN. i twoje serce. : ') ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz