czwartek, 23 sierpnia 2012

NOWY TELEDYSK!

Dziś wstałam bardzo wcześnie gdzieś ok. 7.15.  Włączyłam komputer, no i potem Twitter, Facebook... I weszłam na Twitter Davida zobaczyć czy są jakieś nowe posty. No patrze jest kilka. Zaczęłam patrzeć od dołu...

Dziś (znaczy wczoraj) może być dobry dzień na wydanie nowego teledysku z BEGIN.! Co o tym myślicie?

Znaczy ja nic nie myślałam bo nie wiedziałam o tym wpisie (u nas w kraju była godzina ok. 20 czyli w USA w Utah ok. godziny 14 po południu), ale na pewno fani się bardzo ucieszyli. Na pewno. :)

Potem patrzę na kolejny wpis, który był opublikowany 5 godziny temu ( u nas ok. 3 w nocy a w USA ok. 19 wieczorem)

Tutaj jest oficjalny teledysk do "Everybody Hurts" z nowego albumu Davida BEGIN.
"Everybody Hurts" zostało nagrane z orkiestrą, którą prowadzi producent Kurt Bestor. Teledysk z Davidem zostały nakręcony w studiu dzień przed wyjazdem na jego misję.
 I hope you know that I never wanted to leave you guys without music, and will continue when I get back.-David Archuleta
Mam nadzieję, że wiecie, że nigdy nie chciałem zostawić was bez muzyki i będę kontynuować kiedy wrócę.

No i ja w myślach "Hm, co jest grane?" Przecież wczoraj publikowałam, że nowy teledysk będzie już WKRÓTCE a nie wiedziałam, że WKRÓTCE to będzie JUTRO (jak dla nas DZIŚ) :) I włączyłam teledysk. Jak już był refren zaczęłam po prostu płakać. Ale to chyba ze szczęścia. :'') Słowa piosenki wspaniale opisują ten teledysk. Przepraszam, ale nie wiem co mam więcej powiedzieć bo chyba znów zacznę płakać, hehe. :') Po prostu... Thank you David. :''') 


DZIĘKUJEMY I DO ZOBACZENIA. :'')

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz