czwartek, 16 sierpnia 2012

Wywiad o BEGIN. :)

Kilka dni temu na hiszpańskiej stronie okespanol.com, pojawił się wywiad o BEGIN. z mamą Davida - Lupitą Mayorga :)


Oryginał (po hiszpańsku)
Przetłumaczone na angielski (Google Translate)

I po polsku! Wczoraj cały wieczór tłumaczyłam, haha :)

"Archuleta nadal zadziwia.
Owoce wysiłków muzycznej gwiazdy, Davida Archulety, tygodniami przed pójściem by zapatrzeć prozelityzm misji dla Kościoła Chrystusa Świętych w Dniach Ostatnich, wyszedł na jaw w ubiegłym tygodniu  (BEGIN.).
To jest jego ostatni (album), który został nagrany tydzień przed przystąpieniem do Misyjnego Ośrodka Szkoleniowego (MTC-Missionary Training Center).
Tym albumem, Archuleta daje prezent jego fanom i wzmacnia swoją miłość i pasję do muzyki jak i jej uznanie.
"To była ciężka praca, która wymagała dużego wysiłku" mówiła Lupita Mayorga, mama muzycznego idola. "Oddał wszystkie swoje wysiłki i całe swoje serce".
Pracował długimi dniami, nie tylko by zapamiętać piosenki, ale każdą praktykę, jak jego mama mówi, ćwiczył dopóki jego głos nie dał mu więcej. "Dla niego to było bardzo ważne, ten prezent dla jego ukochanej publiczności i przypomnienie im, że kocha muzykę i nigdy nie przestanie, że zachowa śpiew." mówi jego mama, bardzo dumna z owoców pracy syna.
Lupita przyznaje, że David jest bardzo odpowiedzialnym, młodym człowiekiem i robi wszystko, aby tylko osiągnąć swoje cele.
"Poza tym bycie bardzo odpowiedzialnym, młodym, bardzo utalentowanym właśnie pomogło mi w tym wielkim wyzwaniu, którego nie wiedziałem jak dokonać." potwierdza David.
Lupita jest bardzo zachwycona decyzją jaką jej dziecko podjęło, ponieważ to raz w jego życiu i chociaż, że tęskni za nim, on wie co jest dla niego najlepsze.
"Bardzo szybko minie jego misja  i będziemy mieć go z powrotem śpiewającego pośród nas, bo muzyka jest jego życiem.".

Album.
Piosenki na płycie, zostały bardzo starannie wybrane przez Archuletę, aby były źródłem inspiracji, nadziei i łączności duchowej. Nowy album zawiera popularne piosenki, takie jak "Angel" Sarah MacLachian, "Bridge Over Troubled Water" Simona&Garfunkel, "In the Name of Love" zespołu U2, i piosenka której nigdy przedtem nie słyszano, napisana przez Archuletę pt. "Broken".
"Fani będę zachwyceni, słuchając zupełnie nowego Davida, a inni zyskają głębszy szacunek dla tego utalentowanego, młodego człowieka" mówi producent-Kurt Bestor.
Powiedział, że głos jaki posiada Archuleta, pojawia się bardzo rzadko, ponad 30 lat współpracy i produkcji z wokalistami i spotkał może tylko parę tak zbliżonych głosów.
"Co mnie naprawdę zaskoczyło i zachwyciło było to jak David był w stanie wykonać te różnorodne piosenki, i nie można ich porównać, chociaż są one (piosenki) są napisane i śpiewane przez rozbieżne grupy śpiewaków w wielu stylach ale jego głos wspaniale połączył każdy ze stylów jak i piosenki.".
Według video-blogów Archulety (nagranych przed wyjazdem) nowy album zawiera utwory, które są relaksujące i przyjemne do słuchania, ponieważ chciał wejść w nowy rozdział w jego życiu by fani mogli zrozumieć powód jego decyzji i dlaczego są bardzo ważne w jego życiu.

Jego fani.
Gdy tylko album został udostępniony publicznie, od razu był zasypany komentarzami fanów. Komentarze w stylu: "Nie mogę przestać słuchać BEGIN.! David... Absolutnie pokochałem/am ten album! Bardzo dziękuję za ten wspaniały dar. Czuję twoje serce i pasję w każdej z piosenek. Twoi fani są naprawdę rozpieszczani."
Inny komentarz mówi, że ten album zawładną jego/jej sercem i motywuje go/ją do zrobienia czegoś korzystnego dla kogoś. Głos Davida Archulety nadal zdumiewa. To jest imponujące, jak mógł zdobyć emocje i uczucia poprzez teksty różnych piosenek, które cieszą każdego.

David do fanów.

"Wow, nie mogę uwierzyć, że data wydania BEGIN. już nadeszła!

Nie było wiele do zrobienia w tak krótkim czasie, ale chcę, aby fani wiedzieli ile ten album znaczy.
Zdecydowanie trzeba było wykonać ten album tuż przed kursem ale uczyniłem to dla ludzi którzy dużo dla mnie znaczą i sposobem dostosowania ich w podróży, obecnie jestem na pewnym stopniu. Te piosenki mają powody za nimi i mam nadzieję ,że dzięki temu albumowi zrozumiecie lepiej dlaczego jestem tu na mojej misji.

Dziękuję wszystkim tym, którzy dają mi wsparcie. Mam nadzieję, że poczujecie serce, które jest w każdej z piosenek!" (davidarchuletapoland.blogspot.com/2012/08/wiadomosci-z-twittera-begin.html | davidarchuleta.com/home/?p=5051)


Mam nadzieję, że zrozumiecie moje tłumaczenie, hehe... Jak coś to można się tyle o ile domyśleć o co chodzi :D No ale starałam się jak najlepiej przetłumaczyć ten wywiad i nie żałuję, bo naprawdę warty był zrobienia tego i udostępnia tutaj. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz