środa, 8 sierpnia 2012

Wiadomości z Twittera! BEGIN. :)

Na początku ... David ma nowy avatar na Twitterze! ;)

I nowa wiadomość od Davida! :D
Oo, zmienił się wystrój na oficjalnej stronie Davida :)

Wow, nie mogę uwierzyć, że data wydania BEGIN. już nadeszła!

Nie było wiele do zrobienia w tak krótkim czasie, ale chcę, aby fani wiedzieli ile ten album znaczy.
Zdecydowanie trzeba było wykonać ten album tuż przed kursem ale uczyniłem to dla ludzi którzy dużo dla mnie znaczą i sposobem dostosowania ich w podróży, obecnie jestem na pewnym stopniu. Te piosenki mają powody za nimi i mam nadzieję ,że dzięki temu albumowi zrozumiecie lepiej dlaczego jestem tu na mojej misji.

Dziękuję wszystkim tym, którzy dają mi wsparcie. Mam nadzieję, że poczujecie serce, które jest w każdej z piosenek!

-David

Wow, dziękujemy David za BEGIN.! :') I tęsknimy za Tobą... :')


WOW! Dzień wydania BEGIN. i jest w pierwszej 10 na iTunes Pop Charts! Dziękuję wszystkim za wsparcie. itunes.apple.com/us/album/begin.
Yay! Gratulacje ! :)


Dziękuję www.etonline.com za udostępnienie Davida w "new music Tuesday".
American Idol piosenkarz David Archuleta wydaje swój nowy album już dziś. BEGIN. jest albumem Archulety, w którym znajdują covery popularnych piosenek, takich jak "In the Name of Love" U2, "Beautiful" Christiny Aguilery i "Somewhere Only We Know" Keane'go. Chociaż jest on obecnie na dwuletniej misji dla Kościoła Jezusa Chrystusa Świętych w Dniach Ostatnich, Archuleta zapewnia słuchaczom z album jest wypełniony inspirującymi piosenkami. Jego słodka i urocza osobowość nadal emanuje jak on postępuje jako muzyk. Dla tych, którzy podziwiają Archuletę lub są nowymi, BEGIN. to nowy album, który pomoże nieść nadzieję i szacunek dla wokalisty.


Nasze myśli biegną do wszystkich dotkniętych powodzią w Manili i okolic.

Tak to bardzo przykre co teraz dzieję się na Filipinach. Modlitwa dla nich!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz