wtorek, 30 sierpnia 2016

Sesja zdjęciowa w... wodzie?

"Dzień dobry wszystkim. Zamierzam dziś zrobić sesję zdjęciową. Przygotowuje właśnie swój wygląd czyż nie wyglądam wspaniale, tylko żartuję właśnie skończyłem ćwiczyć.  Zaraz wychodzę. Wszyscy szykują się do szkoły, do pracy nie wiem co każdy robi ale mam nadzieję, że macie wspaniały poranek. I ci którzy są na drugim końcu świata w Europie, w Azji czy gdzieś indziej zatem mam nadzieję, że macie miły środek dnia lub wieczór lub gdziekolwiek jesteście." 
"Nie ma to jak dobrze zacząć dzień. Możne nie jestem ubrany jak na sesję zdjęciową ale dziś właściwe ją robię! Czas by zrobić kilka dobrych ujęć razem aby pójść z tymi piosenkami! #dziendobry #ćwiczenia #rano #sesjazdjeciowa"

Kilka screenów. ;)




"Cześć. Jestem w wodzie. Próbowałem dziś czegoś nowego na tej sesji zdjęciowej. Zabawnie próbować tych ujęć z @jakeharshphoto. Podziw dla Allena za jego oświetleniowe poświęcenie - deszcz lub połysk, mokry lub suchy. #sesjazdeciowa #nashville #woda #jezioropercypriest #tennessee #jezioro"







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz