niedziela, 21 sierpnia 2016

Niedzielny pobyt w Szanghaju. :) // Instagram //

"Kolejny rodzaj świątyni jaki zwiedziłem w Tajwanie była LDS świątynia w Taipei. Kolejne piękne miejsce! Świetne jest to jak obie buddyjskie i LDS świątynie mają wspólny mianownik zawracając do przodków i łączność z nimi. Zdecydowanie jest tam znaleziona siła w tym połączeniu.
Uwielbiałem tutaj przychodzić. Przypomina mi to co się najbardziej liczy i kim chcę być/stać się. Przypomina mi o tym jak ważna jest moja rodzina dla mnie i zmusza mnie do oczekiwania z niecierpliwością mojej przyszłej rodziny, którą pewnego dnia założę. Dziś w Szanghaju przemawiałem dla duchowego oddania do grupy żyjących na obczyźnie (posiadaczy zagranicznych paszportów). Jeszcze dobrze nie odjechałem a już tęsknię za tym! Mam nadzieję, że wkrótce wrócę!"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz