wtorek, 16 sierpnia 2016

TAJWAN 14.08.2016

14.08.2016

David nadal jest chory. :( Mimo, że głos jeszcze nie wrócił David zaśpiewał tyle ile mógł 2 piosenki "I'm Child of God" i "My Little Prayer" (Davida piosenka). :)





 ________________________________________________________________________
15.08.2016
Tego dnia koncert w Hsinchu został odwołany z powodu choroby Davida dzięki temu Archuleta miał dzień na odpoczynek. :)
"Pola ryżowe. Tutaj w Tajwanie one są wszędzie! Jest to bardzo fajny widok. Powoli odzyskuje swój głos ale z pewnością muszę dopasować kilka spotkań, które tu robię aby zadbać o głos ale opiekuje się mną tu wiele osób i jestem bardzo wdzięczny za nim! Ciekawe jest tracenie swojego głosu kiedy w tym tygodniu dzieje się wiele co polega na moim głosie. Jednak przez to przeszliśmy i pisałem to co chciałem powiedzieć. Zmusiło mnie to do myślenia, "co jeśli stracę swój głos na zawsze?" To nie był tylko tydzień który został przerwany ale lata planowanej pracy. Ten tydzień pomógł mi zdać sobie sprawę z tego, że ja nie jestem moim głosem. My głos jest tylko narzędziem, który pomaga mi przekazywać wiadomości. Moje życie zmieniłoby się bardzo ale nie byłby to koniec ponieważ nadal potrafię znajdować sposoby by powiedzieć to co pragnę powiedzieć. Jestem zadowolony z czasów kiedy mój głos był w dobrym stanie więc mogę tutaj udostępniać nagrania piosenek z publicznością i nadal dzielić się dlaczego przekaz tych piosenek mają znaczenie dla mnie i jaką mam nadzieję, że to ich zainspiruje. Mój głos powinien wrócić w przeciągu kilku dni odpoczynku. Dziękuję wszystkim tutaj za bycie wsparciem i mam nadzieję, że ci którzy przychodzą nadal świetnie się bawią historiami, kilkoma piosenkami przez które do pewnego stopnia przechodzę i filmikami!"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz