niedziela, 14 sierpnia 2016

TAJWAN - Instagram update - 12-13.08.2016

12.08.2016
 
Śpiewałem 'Glorious' z tymi cudownymi dziewczynkami w Tainan! Dzięki wszystkim, którzy przyszli na dzisiejszy koncert!
Najwyraźniej Tainan Cultural Center jest głównym miejscem Pokemon Go ponieważ dosłownie SETKI ludzi otaczało budynek grając kiedy my odjechaliśmy. Nigdy czegoś takiego nie widziałem! Musieliśmy wyczyścić ścieżke dla samochodu aby wyjechać a ludzie nawet nie spojrzeli na samochód, który nadjeżdzał ponieważ byli barzdo w strefie Pokemon Go.
____________________________________________________________

13.08.2016
Trochę rosołu aby pomóc tutaj choremu chłopakowi. Dzięki Kim za zrobienie tej zupy! Dziś straciłem głos.  Ale zrobiłem wszystko co w mojej mocy aby zrobić koncert jako część 2016 Community Awards in Taipei! Dzięki wszystkim, którzy ze mną wytrzymali i pozostali w pobliżu! Byłem BARDZO wdzięczny, że wszyscy zostali by wesprzeć. Dla mnie to było bardzo wzruszające doświadczenie. Przypomniało mi to, że celem muzyki w moim życiu nie jest tylko to żeby ładnie brzmieć i uderzać dobrze we wszystkie nuty. To jest kreowanie przeżycia i podnoszenie ludzi na duchu. Siłę aby to robić pochodzi z poza mnie i zdecydowanie dziś wieczorem to poczułem.





Wielkie DZIEKUJE dla David Archuleta in Taiwan za zdjęcia! :)

Blog Rinnie z koncertu wczoraj. ;)
Rinnie napisała, że David dosłownie stracił głos nawet ciężko było mu mówić. Zaczął śpiewać "Elevator" ale tonacja była zbyt wysoka i większość piosenki mówił. "Będę dla was rapować!" powiedził. "Zaśpiewał" 8 piosenek:  Beautiful, Angel, Elevator, Birdge Over Troubled Water, My Kind of Perfect, Imagine, Glorious i The Moon Represents My Heart (po chińsku)). MKOP i Imagine też więcej mówił niż śpiewał a przy Glorious poprosił publiczność aby śpiewała z nim. Powiedział, że właśnie ta piosenka zajmuje w jego miejscu specjalne miejsce ponieważ jako jedna jedyna została nagrana kiedy był na misji. Na koniec David otrzymał owacje na stojąco. Rinnie najbardziej zaniepokoiło to, że pił wode z butelki podczas koncertu... "DLACZEGO ONI NIE DALI MU CIEPŁEJ WODY LUB CZEGOŚ INNEGO CIEPŁEGO DO PICIA, UGH!!! CZY ONI NIE MAJĄ ZDROWEGO ROZSĄDKU?!" :D


Dzisiejszy koncert w HsinChu został odwołany z powodu choroby Davida ale i tak Archuleta będzie uczestniczyć w wydarzeniu tam. :)

Szybkiego powrotu do zdrowia! :) :) :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz